Mike Rayfield, az NVIDIA általános alelnöke a Seattle-ben megrendezett HTC Frequencies konferencia során a mobiltelefonos grafika jövőjéről beszélt, mely kapcsán minden korábbinál gyorsabb fejlődésre lehet számítani. Az alant látható diakép tanúsága szerint 2014-re a csúcskategóriás mobiltelefonokban elérhető grafikus processzorok sebessége már túlmutathat az Xbox 360 lehetőségein is, melyben fontos szerephez jut az addigra már biztosan piacra kerülő Tegra 4 integrált processzor is. Pontos részletekről egyelőre nem esett szó, de annyi azért egyértelművé vált, hogy mindeközben a PC és a konzol iparág sem ül majd ölbe tett kézzel, ráadásul a kompakt méretből és limitált kapacitású akkumulátorokból eredően a telefonok sosem fogják tudni lekörözni az akár több száz wattos fogyasztású asztali megoldásokat.
Tegra 4
2011.09.21. 09:52 lakatostomi
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.